Jag vill åka till sthlm NU, men jag har beställt lite kläder som ska komma me poster i slutet av maj, jag skulle väldigt gärna vilja ha det innan jag drar till sthlm! Det är ju faktist slutet på maj nu så de får fan komma. Jag hade velat vara där på fredag när jag och lillbror fyller år. ;D Fasst det är nog lika bra att jag inte är det för dom ska på grönan och ska man åka nått på grönan så är det svindyrt.
Till sthlm ska jag iaf, så fort som möjligt men det lär ju inte bli innan fredag iaf.
Patrik kommer inte följa med denna gång för att han håller på och pluggar för körkort, han ska tydligen gå nån kurs eller nått som är nytt för i år, kostar 900 kr.
Jag måste tvätta också..blä!
Anonym
Men då kommer Ni väl hit 1 eller 2 dagar före midsommar?! Vill träffa er innan ni åker ut till Ekerö!

1