ExAnimo
21!
Jag har inte skrivit på skitlänge för jag har haft annat för mig, vi har vart hos eva ett antal gånger och grillat. Senast var när patriks syrra kom hem från malaysia efter att ha varit där i 1 år och pluggat, fick massa kläder av henne! :> Vi ska dit igen på söndag ifall det inte blir så att jag åker till sthlm innan.

Jag vill åka till sthlm NU, men jag har beställt lite kläder som ska komma me poster i slutet av maj, jag skulle väldigt gärna vilja ha det innan jag drar till sthlm! Det är ju faktist slutet på maj nu så de får fan komma. Jag hade velat vara där på fredag när jag och lillbror fyller år. ;D  Fasst det är nog lika bra att jag inte är det för dom ska på grönan och ska man åka nått på grönan så är det svindyrt.

Till sthlm ska jag iaf, så fort som möjligt men det lär ju inte bli innan fredag iaf.
Patrik kommer inte följa med denna gång för att han håller på och pluggar för körkort, han ska tydligen gå nån kurs eller nått som är nytt för i år, kostar 900 kr.
Jag måste tvätta också..blä!