ExAnimo
Pannkakor!
Läste på brorsans blogg om pannkakor med jordgubbsylt och grädde och jag var ju bara tvungen att göra det!
Har inte käkat de på typ 100 år.
Jag tar iofs 1 pannkaka, liten klick sylt och sen täcker jag typ pannkakan med grädda! haha :D
Patrik höll på att spy när han såg va mkt grädde jag tog!