ExAnimo
Jobb
Idag så fick jag ett nummer till KF bageri i Karlstad av Patriks mammas pojkvän som tydligen skulle vara lovande. Så idag ringde jag och neeeejda, självklart så är det fullt, tydligen många som ringer.
Usch och blä för Värmland! Antingen så krävs speciell utbildning, körkort eller så är det fullt.
Aja, ska fortsätta försöka få Patrik att höra med sin chef, han vägrar typ. -.-
andeh

Dumma :(

Mike

Det var synd, men upp och försök igen bara! :) Förr eller senare så smäller det till!

Moster Ann

Synd Maria:-( Men det går fler tåg, bara att hoppa på när chansen finns. Vad fin din sida var föresten.

Kram på re'

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress