Usch och blä för Värmland! Antingen så krävs speciell utbildning, körkort eller så är det fullt.
Aja, ska fortsätta försöka få Patrik att höra med sin chef, han vägrar typ. -.-
andeh
Dumma :(
Mike
Det var synd, men upp och försök igen bara! :) Förr eller senare så smäller det till!
Moster Ann
Synd Maria:-( Men det går fler tåg, bara att hoppa på när chansen finns. Vad fin din sida var föresten.
Kram på re'

3