Pengar gör människor helt störda, jag har hur många exempel som helst på hur pengar gör folk till psykopater men tänker inte dra upp nått nu. Folk med pengar är giriga och snåla, visst dom har jobbat för dessa pengar men har man så mycket så kan man gott och väl ge lite också. Det är ju helt sjukt hur någon kan neka en vän eller någon i familjen bara för att något kostar pengar, man blir illamående! När jag jobbar och får pengar så tänker jag bara ge och ge och ge till mina nära! Helst önskar jag att det inte fanns några pengar alls, då skulle folk lära sig att visa kärlek på riktigt istället för att pengarna är det viktigaste i deras liv.
Puss
/Mia
1